VEELGESTELDE VRAGEN

 

 

1. Wat is de levertijd als ik iets in de webshop bestel?

 

We versturen je bestelling zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 5 dagen. Als je iets koopt om kado te geven of je hebt het gewoon snel nodig, laat het ons dan even per mail weten. Dan zorgen we ervoor dat, indien mogelijk, alles op tijd wordt bezorgd.

 

2. Hoe worden de producten gemaakt?

 

We maken alle ontwerpen zelf, en voor het uitvoeren werken we samen met verschillende lokale bedrijven in Nederland en Thailand die bijvoorbeeld het papier snijden en vouwen voor de kaarten, de achterkanten van de kussens naaien of de posters goed verpakken. Het zeefdrukken en afmaken van de producten doen we zelf. We vinden het belangrijk dat de producten op een eerlijke manier worden gemaakt en zoeken steeds naar de beste materialen.

 

3. Kunnen de textiele producten in de wasmachine?

 

Met uitzondering van de producten met vilt kun je ze voorzichtig wassen op 30 graden, met de hand is beter. Plat aan de lucht platen drogen, strijken aan de binnenkant/achterkant of met bijvoorbeeld een theedoek ertussen (niet direct op de print). Met een beetje liefde en aandacht gaan ze lang mee!

 

4. Als ik toch niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik het dan ook terugsturen?

 

Ja dat kan, mits onbeschadigd en niet gebruikt, laat dit wel binnen 14 dagen per mail aan ons weten. Je kunt hiervoor dit formulier gebruiken of een mail sturen o.v.v. het ordernummer naar klantenservice@hethuismerk.nl, waarin je laat weten dat je de bestelling terug stuurt. Wij zorgen dan dat de betaling, inclusief verzendkosten die bij aankoop in rekening zijn gebracht, wordt teruggestort zodra we het product weer hebben ontvangen. De kosten voor het terugsturen zijn in dit geval voor jou.

 

Heb je de bestelling beschadigd of incompleet of helemaal niet ontvangen, laat het ons dan binnen 14 dagen na de bestelling weten. Dan kunnen we zorgen dat je zo snel mogelijk je (nieuwe) bestelling krijgt. De kosten voor het terugsturen zijn in dit geval voor ons.

 

5. Kunnen jullie ook iets in opdracht ontwerpen en/of maken?

 

Ja dat kan! We kunnen zowel kaarten en uitnodigingen ontwerpen en zeefdrukken, een concept uitwerken of meedenken over je eigen productlijn. Voor meer informatie en voorbeelden kun je op de site kijken bij DE STUDIO en DE WERKPLAATS, natuurlijk kun je ook een mail sturen met je vraag en/of idee naar klantenservice@hethuismerk.nl Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

 

6. Kan ik jullie producten ook in mijn eigen winkel of webshop verkopen?

 

Ja dat kan! Je kunt een mail sturen naar klantenservice@hethuismerk.nl voor meer informatie over prijzen en bestellingen. We leveren inmiddels aan winkels en webshops in Nederland, België en Duitsland en zijn altijd op zoek naar nieuwe verkooppunten.


 

Heb je een vraag die hier niet bij staat of is het toch nog niet helemaal duidelijk? Stuur dan een mail naar klantenservice@hethuismerk.nl